پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

اوایل که تاریخ امتحانو 8 ام خرداد گذاشته بودیم خب همه چی خوب بود و تقریبا هیچکسم با این قضیه مشکلی نداشت اما هرچی که به امتحان نزدیک تر میشدیم زمزمه هایی بین بچه شنیده میشد که تاریخ امتحان خوب نیست و امتحان بافت و بیو عملی داریم و همه جا امتحان عملی رو بعد از نظری میگیرن و ... و میخاستن که امتحان عقب بیوفته  و رفته رفته هم تعداد افرادی که موافق این قضیه بودن بیشتر میشد . حالا بچه ها دو دسته بودن یه عده میگفتن بیفته عقب یه عده هم براشون فرقی نداشت ... اول کارهم گروه با این قضیه کاملا مخالف بود و دکتر انوری اصرار داشتند که هر جوری که هس امتحان همون 8 ام برگزار بشه . ولی از اون جایی که ما سیاستمون بر جذب حداکثری هس بنا به اصرار بچه ها با گروه صحبت کردیم و هرجوری که بود امتحان عقب افتاد و قرار شد بعد از فرجه ها برگزار بشه... این وسط چند تا تاریخ پیشنهاد شد که ما همه اونا رو بررسی کردیم که واقعا کار سختی بود چون هر تاریخی رو اول باید با گروه بعدش با بچه های خابگاهی و یزدی همشون هماهنگ میکردیم و نظرشون رو میگرفتیم . حالا تو بحث تاریخ امتحان یه سری محدودیت هایی هم داشتیم :

 

اول اینکه از 26 خرداد تا 10 تیر آقای یادگاری و آقای عباسی که هردو جز مدرسین اصلی هستن و مخصوصا آقای یادگاری که مسئول درس هم هس دارن مشرف میشن کربلا و نیستنشون و برای برگزاری امتحان هم حتما میبایستی مدرسین باشنشون . پس تا اینجا که از 26 ام تا 10 ام هیچ تاریخی رو نمیتونستیم تعیین کنیم . (علیرغم اصرارها و بحثای مکرری هم که با گروه داشتیم ولی موافقت نشد .)

 

بعد گفتن که 8 ام تیر . اول اینکه 8ام تو همون بازه زمانی هس که استادا نیستن و بعدشم 8ام پنج شنبه هس و دانشکده تعطیله و از اونجایی که امتحان گرفتن از حدود 100 تا دانشجو نیاز به نیرو داره ( کارمندایی که تو گروه هستن بچه های کارشناسی ارشد و خود استادا ) پس تو این تاریخم نمیشد که امتحان رو برگزار کرد

 

9 ام هم که جمعه هست و رسما وضوش باطله ... اومدیم سراغ 10 ام و 11 ام که بچه های 89 امتحان آناتومی عملی  سیستم گوارش و تناسلی داشتند و اینم نمیشد

 

بعدش 13 ام تیر پیشنهاد شد که بچه های خابگاهی و حتی چند تا از بچه های یزدیم با این تاریخ مخالفت کردن بنا به دلایلی ...

 

و در آخر بهترین تاریخای که میشد امتحان گذاشت  23 ام 24 ام بودن که ما گفتیم 23 ام ولی بعد دو روز گفتن که 23 ام  آقای عباسی نیستند و همون 24 نهایتا به عنوان تاریخ امتحان مشخص و قطعی شد .

دوستان اگه خاطرشون باشه ما روز آخر سر کلاس اعلام کردیم که امتحان احتمالا یا 8ام یا 23 ام میوفته و به نظرم اینکه امتحان افتاد 24 خبر جدیدی نبود .

و به هر حال آونچه که از دست ما بر میومد رو انجام دادیم و سعی کردیم بهترین تاریخ با توجه به شرایط انتخاب بشه ... 



نظرات شما عزیزان:

پاندا کونکفوکار
ساعت13:23---18 خرداد 1391
ما دانشجوها از زحمات و پی گیری های شما دو نماینده عزیز و بزرگوار کاملا مطلع هستیم.
راستی خانم وزیری شما که همیشه غلط های املایی من رو می گیرید حالا بگید به من این ترکیبی که در نظر بالا به کار بردید(کاملا متشکرم) یعنی چه؟آیا از نظر فنی درست در میاد؟


ََََA.A
ساعت10:04---18 خرداد 1391
ریویو باشه خیلی خوبه. تو رو خدا یه کاریش بکنی....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 17 خرداد 1386برچسب:پیام های نماینده, توسط مهران خسروانیان |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.